FANDOM

Az Átjáró magazin kéthavi sci-fi és fantasy lapként működött 2002 februárja és 2004 júniusa között. Összesen 15 száma jelent meg, az utolsó három már SF&F Átjáró néven.

A magazin főszerkesztője Szélesi Sándor, szerkesztői Németh Attila, Michaleczky Péter, valamint Miyazaki Jun voltak. Több szám erejéig részt vett a szerkesztésben Berke Szilárd, Maróthy László és Trethon Judit is.

Az Átjáró deklaráltan a Galaktika által kitaposott úton kívánt járni: elsősorban irodalommal foglalkozott. Közölt külföldi és hazai novellákat, ismert és kezdő szerzőktől egyaránt. Ugyanakkor olvasni lehetett a lapban cikkeket, kritikákat, életrajzokat, interjúkat, film- és könyvismertetőket, továbbá beszámolt különféle rendezvényekről is.

A magazin egyéves születésnapján került először megrendezésre az Átjáró Nap, ami a lap megszűnése után önálló rendezvénysorozattá vált.

Egy évvel a lap megszüntetése után Szélesi Sándor és Miyazaki Jun elindították az SFportal.hu – Átjáró Online weboldalt, amely az SF.hu oldal utódjának is tekinthető.

HivatkozásokSzerkesztés

SFportal.hu

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki