FANDOM

A felejtés bére
Eredeti cím Paycheck
Rendező John Woo
Producer John Woo
Forgatókönyv Dean Georgaris
Főszereplők Ben Affleck, Uma Thurman
Zene John Powell
Gyártó ország USA
Eredeti premier 2003.12.25.
Magyar premier 2004.02.19.
Linkek IMDb
Hivatalos honlap

Egy Philip K. Dick novella filmes feldolgozása John Woo rendezésében.

CselekménySzerkesztés

Jennings (Ben Affleck) abból él, hogy hipertitkos technikai projekteken dolgozik, és utána mindig törlik az adott munkára vonatkozó emlékeit. És minden alkalommal szép summa üti a markát.

Az üzlet egészen addig jól megy, míg az egyik megbízója (Aaron Eckhart) át nem veri. A várt pénz helyett Jennings csak néhány kacatot kap a munka elvégeztével. Emlékei nincsenek, és bizonyítani sem tudja, hogy kinek és mit dolgozott.

Mivel a tárgyakat nem a megbízó, hanem ő küldte saját magának, Jennings törni kezd a fejét, hogy mi lehetett rá az oka. Végül arra jut, hogy biztosan üzenni akart saját magának, ezért nyomozásba kezd.

Hamarosan ráébred, hogy amikor nehéz helyzetbe kerül, egy-egy nála lévő tárgy segítségével ki tudja vágni magát. Márpedig csupa olyan helyzetről van szó, amit senki nem láthatott előre.

Rádöbben, hogy a megbízója számára egy jövőbe látó készüléket készített, amit ő maga is kipróbált. Ezért tudta pontosan, mi fog történni, és ezért küldte magának a tárgyakat.

Jennings nyomozása időközben felkelti a megbízói érdeklődését, így már nem a pénzéért, hanem a puszta életéért kell küzdenie.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki