FANDOM

A Halhatatlanok alapelvei, azok az elvek, amelyeket minden Halhatatlannak követnie kell. Ezen elvek szerint minden Halhatatlan élete négy fő időszakra oszlik: az első tizenöt éves időszakban a személy még nem Halhatatlan, csupán az [Idő]] lakosa. Ekkor - gondos válogatás után, ha érdemes rá - kiválasztják, és átviszik a Halhatatlanság függönyén. Ekkor lép be a Halhatatlanságba, és Növendék válik belőle. Ezután tíz évig tanulnia kell, hogy valóban megillesse a "Halhatatlan" cím. Ekkor kezdődik a negyedik szakasz, amikor a Halhatatlan egy munkakört kap, amellyel ő is a teljes jogú Halhatatlanok közé fog tartozni. A Halhatatlanok célja a Valóság megfigyelése és esetleges megváltoztatása, hogy ezzel jobbá tehessék. A Halhatatlanok egy bizonyos időszakkal, vagy bizonyos személyekkel való érzelmi kötelékek kialakulásának megelőzése végett a Halhatatlanok nem nősülhetnek, és gyerekeik sem lehetnek. Időszakos érzelmi kapcsolatot Halandókkal csak a Központi Engedélyező Iroda és az [Időtanács]] véleményét kikérve, és a Halandó Sorstervezéssel egyeztetve lehet kialakítani. Különleges Tér-[Idő]] engedély szükséges hozzá. Felettes megölésnek vagy gyilkos szándékkal való megsebesítésének büntetése halál.

Forrás: ALAPÍTVÁNY ÉS ASIMOV – Részletek az Enciklopédia Galaktikából (1997-2007) - Galaktikus Könyvtár 1. kötet
Az eredeti szócikket összeállította: Hidy Mátyás, átdolgozta és feltöltötte: Györgyi Ákos. Cikksorszám:0010
A szócikk az alábbi mű alapján készült:
Isaac Asimov: A Halhatatlanság halála

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki