FANDOM

User 13571315 1265464522918.jpg
Carl Thomas /Tamás Károly/ 1975-ben született, Budapesten. Az írást 1997-ben kezdte első regényével, melynek címe: TÜNEMÉNY. Majd 2005-2007 között rövidebb írásai közül 6 megjelent nyomtatásban is az Új Galaxis sci-fi antológia oldalain. Ezután 2010-ben befejezte második, EMPATHYCO című regényét is, mellyel (és némely novellájávaL) egy újszerű, az addigiaktól eltérő, rendhagyó irányvonalat alakított ki a tudományos-fantasztikus irodalom palettáján. Ezt nevezte el pszichológiai sci-finek, vagy más néven "Psycho-Fiction"-nek, ugyanis ezen írásai szakítottak a hagyományos sci-fi szabályaival és különleges ötvözetű írásmódjával tágítani kezdte azok határait, sőt át is lépte azokat. Írásaiban olyan elemeket és témákat vonultatott fel, amelyeket a hagyományos sci-fi addig elutasított, mint például a lélekvándorlás...

Rövidebb írásait, novelláit saját weblapján teszi közzé, így bárki számára könnyen elérhető. http://www.carlthomas.eoldal.hu Az oldalon különleges zenei kíséret teszi élvezetesebbé az olvasott tartalmakat. Carl Thomas nem csak ír, hanem zenél is. 2010-ben készült el első bemutatkozó albuma Cosmic Resonance címmel, melyet teljes egészében a Rádió Café 98.6-on is hallhattak az érdeklődők. Zenéje tükrözi az írásainak hangulatát is, tehát nem csak az írásjegyekkel, hanem a hangjegyek segítségével is új világokba, ismeretlen dimenziókba invitálja az olvasókat és a hallgatókat, mindezekkel pedig feltárja előttünk a még számunkra is idegen belső és külső univerzumunkat.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki