FANDOM

CselekménySzerkesztés

IMA
Cím Ima egy bérgyilkosért
Eredeti cím
Műfaj Regény
Szerző Robert Ferrigno
Eredeti megjelenés
Magyar megjelenés 2007
Fordító Kálló András
Kiadó Metropolis Media
Sorozat Metropolis Könyvek
ISBN 9789638773036

Mi történne, ha a terroristák győznének? Ez a 21. századi Amerika egészen más világ, az egykori Egyesült Államok északi része iszlám köztársaság, délen pedig a keresztény fundamentalisták vetették meg lábukat. New York és Washington radioaktív romhalmaz, Phoenix kiürült, Chicagóban pedig külön kis polgárháború dúl. Seattle a muszlim területek új fővárosa, ahol ugyanúgy tombol a futballőrület és a médialáz, mint régen, de a nők csadorban járnak, alkohol helyett az emberek Dzsihád-Kólát isznak, a minaretekből pedig a müezzinek imára hívó kántálása visszhangzik. Rakkim Epps, az elit kiképzést kapott bérgyilkos állami megbízásból nyomozni kezd egy eltűnt történésznő után, akinek leleplező bizonyítékok lehetnek a kezében az USA elleni atomtámadások kitervelői ellen. Azt azonban nem sejti, hogy őutána is kutat valaki, egy ördögi megbízó által felbérelt zseniális pszichopata, aki ugyancsak művésze a gyilkolásnak, és mindent elkövet annak érdekében, hogy az igazság titokban maradjon.

Robert Ferrigno stílusteremtő politikai thrillere briliánsan ötvözi a keleti és nyugati civilizációk világát, elolvasásának hatására a napi hírek is új értelmet nyernek az ember szemében.

,,Egy lenyűgözően jó író könyve." - Elmore Leonard

,,Ferrigno egyforma tehetséggel adagolja az izgalmakat és a humort, aki olvasni kezdi a könyvét, legközelebb csak az utolsó oldal után teszi le." - The Washington Post

Galaktika bolt

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki