FANDOM

CselekménySzerkesztés

Ketszazadik front
Cím Kétszázadik
Műfaj Regény
Magyar megjelenés 2009
Kiadó Metropolis Media

Negyven évvel ezelőtt jelent meg a Kozmosz Fantasztikus Könyvek első darabja. A sorozat később nevet váltott, a szerkesztői által összeállított magazin után Galaktika Fantasztikus Könyvekre keresztelték át. Bárhogy hívták is azonban, mindig egyazon cél vezérelte: a hazai és külföldi SF legjavát megismertetni az olvasókkal. A fantasztikus irodalom klasszikusai és legfrissebb irányzatai is bemutatkozhattak lapjain, a legfőbb szerkesztési elv pedig a sorozat tarkaságát, sokoldalúságát és az értékek közvetítését tartotta szem előtt. Az eltelt negyven esztendő alatt 199 kötetünk jelent meg, és most, hogy e kerek számról méltóképpen emlékezzünk meg, kétszázadikként egy antológiát állítottunk össze olyan szerzők elbeszéléseiből, akik fontos szerepet játszottak-játszanak szerkesztőségünk életében. Huszonnégy írás, amelyek most jelennek meg először magyarul nyomtatásban. Jó szórakozást, ünnepeljük együtt olvasással az elmúlt negyven évet, és az előttünk álló, egyelőre csak az SF-írók által ismert jövőt!

Isaac Asimov • Nemere István • E. C. Tubb • Kasztovszky Béla • Arkagyij és Borisz Sztrugackij • Kánai András • Robert Silverberg • Michael T. Cricket • Mike Resnick • László Zoltán • Ted Chiang • Takács Boglárka • Jean-Claude Dunyach • Somlai Nóra • Elisabetta Vernier • Antal József • Szergej Lukjanyenko • Szélesi Sándor • Gustavo Valente • F. Tóth Benedek • Jonathan Lethem • Galántai Zoltán • Robert Charles Wilson • Tom Anderson

Galaktika bolt

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki