FANDOM

CselekménySzerkesztés

Gfk-silverberg
Cím Lord Valentine kastélya
Eredeti cím
Műfaj Regény
Szerző Robert Silverberg
Eredeti megjelenés
Magyar megjelenés 2009
Fordító Nemes István
Kiadó Metropolis Media
ISBN 9789639866423

Majipoor gigantikus bolygóján tucatnyi faj telepedett meg az idők során. Az intergalaktikus civilizációk technikai szintje aztán fokozatosan eltávolodott életüktől, neofeudális világukba már csupán a néhanap érkező csillaghajók hoznak anakronisztikus változatosságot. A legkülönbözőbb lények békében megférnek egymással – épp csak az alakváltó őslakosok sínylődnek elnyomásban.

Ezt a fennálló rendet kell fenekestül fölforgatnia Valentine-nak, az emlékeit vesztett fiatal mutatványosnak, akit visszatérő álmok gyötörnek egy fenyegető összeesküvésről, és arról, hogy talán ő a bolygó valódi uralkodója.

A Hugo- és Nebula-díjas szerző, az SFWA Nagymestere biztos kézzel vegyíti az SF és a fantasy motívumait Majipoor-ciklusának nyitó kötetében, hogy valami egészen újszerűvel lepje meg olvasóit.

„Látványosan olvastatja magát… összetettségében Frank Herbert Dűnéjéhez hasonlítható.”

– The Times

„A fantasztikus irodalom bámulatra méltó óriása ez a mű… a képzelet és az írói tudás diadala.”

– Tribune

„Silverberg nagy tehetséggel varázsolja az olvasó elé a természetfölötti csodák és különös életterek valóságos tárházát. Mintha maga is profi zsonglőr lenne, úgy tartja kézben a ritmust és a feszültséget mindvégig.”

– Times Literary Supplement

Galaktika bolt

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki