FANDOM

CselekménySzerkesztés

2012 B1-web.jpg
Cím 2012
Eredeti cím 2012
Műfaj Regény
Szerző Whitley Striber
Eredeti megjelenés
Magyar megjelenés 2009
Kiadó Metropolis Media
ISBN 9789639828278

Ez az az év, amelyben a maják szerint időszámításunk véget ér. Kutatók azt állítják, ugyanebben az évben érkezik el Földünk egy 26 000 éves ciklus végére, egy vonalba kerülve a Galaktika síkjával. Az indián mítoszok az Ősi Bölcsesség visszatértét jövendölik bolygónkra 2012 december 21-én. Vajon pontosan mi fog történni? Mi vár az emberiségre ezen az egyáltalán nem távoli napon? A pusztulás? Vagy egy új kor hajnala? Amikor legutóbb hasonló együttállás következett be, a a cro-magnoni ember csodálatos barlangrajzokat hozott létre Franciaország déli részén. Következhet be újabb ilyen fontos fordulópont civilizációnk történetében? A válaszoktól egész világunk sorsa függhet. És talán nem is csak a mi világunké.

Whitley Strieber amerikai bestsellerszerző közelebb állhat a titok megfejtéséhez bármelyikünknél. Amióta a ’80-as évek közepén idegen lények rabolták el, hátborzongató könyveket ír földönkívüli látogatókról és az emberiséget fenyegető katasztrófákról. Egy korábbi műve alapján készült Roland Emmerich Holnapután című filmje, és most ismét egy elképesztő és filmszerű történettel áll elő – ami akár valósággá is válhat.

Galaktika bolt

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki